Leter du etter en ny måte å markedsføre virksomheten din på, som er både effektivt og billig? Så kan du vurdere om en bilreklame ikke er den rette løsningen. En bilreklame er et must hvis du har en bedrift, fordi du har mulighet til å eksponere firmanavn og logo for potensielle kunder, uansett hvor du er. En bilreklame er en enkel og billig måte å få frem et budskap, og derfor ser du også mange på veiene. Du kan velge mellom flere typer folie i mange forskjellige størrelser og utførelser. En bilreklame kan formes etter bilens konturer, uansett om den plasseres på dør, panser eller bakrute, slik at den vil sitte perfekt uansett underlag. Den blir liggende i både snø og sludd, og trykket avtar ikke. Folien er også enkel å fjerne igjen når meldingen skal skiftes.

Hvis dette høres ut som noe for deg, så finner du her den perfekte typen bilreklame.

Derfor bør du vurdere en bilreklame

Fordelne er mange dersom du velger å sette en bilreklame på bilen din. Hovedargumentet er at du får mye eksponering for pengene. Mye annen offline markedsføring er en engangstjeneste, men med en bilreklame har man en rullende annonse veldig lenge, og dermed kan stadig flere kunder se den. Mange tror at markedsføring på nett er både enkelt og billig, men markedsføring på nett er faktisk vanskelig, bl.a. fordi du må konkurrere med konkurrenter om oppmerksomheten til potensielle kunder, noe som kan være kostbart. Med en bilreklame forvandler du firmabilen til en bevegelig annonsespalte som garantert vil fange oppmerksomheten til potensielle kunder uten innblanding fra konkurrenter. Mange bedrifter bruker derfor i dag bilannonsering som markedsføring, da det ofte skaper omtale og mange kunder.

Hjelp til design og montering av bilreklame

Når du skal sette en bilreklame på bilen, bør du bruke vann blandet med litt alkohol og sulfo for å sprøyte overflaten, da dette gjør installasjonen mer fleksibel. Det kan være vanskelig å treffe ønsket plassering første gang, og på den måten kan du flytte den litt.

Ønsker du hjelp til utformingen av bilannonsen din kan det lages et fint utkast etter dine ønsker, og så kan du komme med rettelser og ideer. Hvis du allerede har en klar idé, men kan bruke profesjonelle råd for eventuelle rettelser, kan du også få dette. Du kan for eksempel få laget en figurskåret monokrom firmalogo, som opprettholder det stilige uttrykket, eller hvis kundens oppmerksomhet virkelig må fanges, kan du velge en folie med trykk i passende form og farge. Det er mulig å få annonser for biler i størrelser fra 20×20 og opp til 120×1000 cm.

Det viktigste er at du får en bilreklame som dekker dine behov, slik at du kan skape ønsket oppmerksomhet rundt din bedrift overfor potensielle kunder.